Specjalista/-tka ds. obsługi Infolinii
Zara jest jedną z największych międzynarodowych firm odzieżowych. Należy do grupy Inditex, jednej z wiodących grup dystrybucji na świecie.
Klient jest w centrum jej unikatowego modelu biznesowego, który obejmuje projektowanie, dystrybucje oraz sprzedaż w sieci sklepów na całym świecie.
Już dziś dołącz do zespołu obsługi Zara Online!
Specjalista/tka Ds. Obsługi Infolinii Zara (z językiem niemieckim)
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli jesteś osobą otwartą, lubisz kontakt z ludźmi, chętnie rozmawiasz przez telefon a ponadto chcesz zdobyć cenne doświadczenie w obsłudze klientów sklepu internetowego, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!
Dołącz do zespołu Zara.com obsługującego rynki niemieckojęzyczne!
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie mailowy oraz telefoniczny (infolinia – połączenia przychodzące) kontakt z klientami indywidualnymi oraz pracownikami sklepów stacjonarnych z obszaru niemieckojęzycznego.
Co więcej, osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za udzielanie informacji na temat produktów i procedur sklepu internetowego oraz wspieranie klientów w procesie zakupu internetowego, zwrotów lub reklamacji.
Zakres odpowiedzialności:
• Kompleksowa obsługa klienta niemieckojęzycznego;
• Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
• Administrowanie systemem zamówień;
• Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki.
Wymagania:
• Biegła znajomość języka niemieckiego/native speaker oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
• Dobra znajomość pakietu MS Office;
• Umiejętności interpersonalne oraz samodzielnego rozwiązywania problemów;
• Dynamizm w działaniu, pozytywne nastawienie i podejście proklienckie oraz zaangażowanie;
• Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania;
• Wysoka kultura osobista i motywacja do działania.
Oferujemy:
• Stabilne warunki współpracy na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie;
• Pracę w dogodnej lokalizacji w Warszawie (w budynku klasy A);
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w multikulturowym środowisku;
• Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie zgłoszeń na adres:
rekrutacja.warszawa@teleperformance.com
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. Przez Centrum Telemarketingowe Sp. z. o. o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672, w Warszawie. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym.”
|
PDF
Rodzaj: Oferuję
Tagi: Specjalista/tka Ds. Obsługi Infolinii Zara (z Językiem Niemieckim)
Miasto/a: Bytom Katowice Zabrze
|
Komentarze
Dodaj komentarz