Infolinia W Języku Czeskim
Teleperformance Polska należy do Grupy Teleperformance – światowego lidera na rynku usług outsourcingu w zakresie zarządzania relacjami z klientem i telefonicznych centrów obsługi klienta.
Obecnie posiadamy 270 centrów obsługi klienta w 62 krajach, z ponad 182 000 stanowiskami pracy.
Obsługujemy klientów używając ponad 63 różnych języków i dialektów występując w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstwa działających w różnych branżach.
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
• Obsługa połączeń przychodzących w języku czeskim - infolinia wsparcia technicznego;
• Rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
• Przeprowadzanie zdalnej diagnozy, analizy oraz konfiguracji urządzeń;
Oczekiwania:
• Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00 -18:00 (praca trzyzmianowa 09:00 – 17:00, 09:30 – 17:30 lub 10:00 – 18:00);
• Dobra znajomość języka angielskiego (kontakt z dokumentacją techniczną, materiały szkoleniowe są również w języku angielskim);
• Chęć poszerzenia swojej wiedzy o zagadnienia z dziedziny IT;
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej Obsłudze Klienta;
Oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Stałe godziny pracy;
• Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze;
• Pakiet profesjonalnych szkoleń technicznych i produktowych prowadzonych przez naszych trenerów i bezpośrednio przez Klienta;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
rekrutacja.warszawa@teleperformance.com
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji Centrum Telemarketingowego Sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym.”
|
PDF
Rodzaj: Oferuję
Tagi: Infolinia Wsparcia Technicznego W Języku Czeskim
Miasto/a: Cieszyn i powiat Jastrzębie-Zdrój Żywiec i powiat
|
Komentarze
Dodaj komentarz